.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست خبری پیش از بازی با ملوان ؛
مطهری: چمن ورزشگاه وطنی هنوز ایده ال نیست / ملوان را دست کم نمی‌گیریم
شمال نیوز : سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی ورزشگاه وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم متاسفانه چمن ورزشگاه ایده آل مسابقه لیگ برتر نیست.
مطهری: چمن ورزشگاه وطنی هنوز ایده ال نیست / ملوان را دست کم نمی‌گیریم

حمید مطهری عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته سوم برابر میهمانشبه گزارش شمال نیوز، ملوان بندرانزلی افزود: روز گذشته، اولین تمرین تیمی را در چمن ورزشگاه وطنی برگزار کردیم که هنوز شرایط چمن به وضعیت مناسب مسابقات نرسیده است.

 

وی ادامه داد: واقعاً مدیرعامل، مدیراجرایی و مجموعه باشگاه نساجی، استاندار، مدیرکل ورزش وجوانان مازندران و مسئولان شهرستان قائم شهر تلاش‌های ویژه برای آماده سازی به موقع این ورزشگاه داشتند که این بابت جای تشکر و قدر دانی دارد.

 

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه برگزاری بازی‌های بیرون از خانه در شأن و جایگاه نساجی، مردم استان و هواداران این تیم نبوده است، تصریح کرد: در بازی‌های که در اصفهان از حریفان میزبانی می‌کردیم احساس خفگی داشتیم و اکنون خوشحال هستیم که در خانه از حریفان میزبانی می‌کنیم.

 

مطهری افزود: همه تیم‌ها برای اینکه میزبانی داشته باشند، دست به چه کار و اقدام‌های می‌زنند و خوشحالیم که بعداز مدت‌ها نساجی به خانه خودش بازگشت.

 

ملوان را دست کم نمی‌گیریم

 

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه احترام زیادی برای تیم ملوان بندرانزلی قائل هستیم و توجهی به بازی‌های گذشته و جایگاه این تیم در جدول نداریم، افزود: هر وقت اسم تیم ملوان می‌آید، یاد سیروس قایقران و بازی‌های درخشانش در این تیم می افتم و احترام خاصی چه در دوران بازی و مربیگری برای این تیم قائل هستم.

 

مطهری ادامه داد: مازیار زارع و پژمان نوری بازیکنان سابق و کادر فنی و مدیریتی ملوان زحمات زیادی برای این تیم کشیدند، اما ما برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی خانگی بسیار مصمم و با انگیزه هستیم.

 

هدف نساجی، ارائه فوتبال نو است

 

وی افزود: هدف ما در تیم نساجی در این فصل ارائه فوتبال نو است و منطقی و با برنامه برابر حریفان بازی کنیم.

 

وی با بیان اینکه حتی در بازی قبل برابر سپاهان شایسته کسب امتیاز بودیم، گفت: بهرحال این تیم با کادرفنی و بازیکنان و تفکرات جدید نیاز به زمان دارد.** هواداران پشت تیم باشند.

 

سرمربی تیم نساجی، احساس قلبی هواداران قائمشهر به تیمش را غیرقابل توصیف و ارزشمند دانست و گفت: تیم نساجی برای مردم خوب قائمشهر زندگی است و این تیم انگیزه‌ای برای زندگی مردم این شهر است. مطهری ادامه داد: برای موفقیت‌های بیشتر و روند روبه جلو همه باید پشت تیم باشند و همه جوره حمایت کنند.

 

وی افزود: انتظار و درخواست قلبی من این هست که هواداران نساجی از بازیکنان و تیمم حمایت کنند.

 

شاکله اصلی نساجی حفظ شد

 

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره اینکه در فصل نقل وانتقالات فقط ۴ بازیکن جدید گرفتیم ادامه داد: خوشبختانه شاکله اصلی این تیم حفظ شد و بازیکنانی هم که به این تیم آمدند با وجود پیشنهادهای بالا به خاطر نام نساجی، مالک این تیم و هوادارانش آمدند و بازیکنانی هم که تمدید کردند با همین نگاه و نیت بوده است.

 

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.